Chiudi annunziu

Una demanda hè stata presentata contr'à Samsung, Micron è SK Hynix, accusendu di manipulà i prezzi di i chip di memoria utilizati in iPhonech è altri dispusitivi. Questu hè statu informatu da u situ web di u Korea Times.

A demanda di class-action, chì hè stata presentata u 3 di maghju in San Jose, California, dice chì Samsung, Micron è SK Hynix sò travagliendu inseme per duminà a produzzione di chips di memoria, chì li permettenu di cuntrullà u so prezzu.

Sicondu a demanda, i so petizionisti eranu vittimi di pratiche anti-cumpetitive per via di una calata di a dumanda. A demanda dichjara chì rapprisenta l'Americani chì anu compru telefunini è computer in 2016 è 2017, un periodu in quale i prezzi di chip DRAM anu aumentatu più di 130% è i prufitti di e cumpagnie anu radduppiatu. Una demanda simili hè stata dighjà presentata in i Stati Uniti in 2018, ma a tribunale l'hà licenziata per a causa chì l'attore ùn era micca capaci di dimustrà chì l'accusatu avia colluded.

Samsung, Micron è SK Hynix pussede inseme quasi 100% di u mercatu di memoria DRAM. Sicondu Trendforce, a parte di Samsung hè 42,1%, Micron 29,5% è SK Hynix 23%. "Dire chì questi trè produttori di chip gonfianu artificialmente i prezzi di chip DRAM hè una esagerata. À u cuntrariu, i so prezzi anu dimustratu una calata in l'ultimi dui anni ", a cumpagnia hà scrittu recentemente in u so rapportu.

A demanda vene cum'è u mondu face una carenza di chip globale. Sta situazione, causata da a pandemia di coronavirus, puderia riesce à una carenza di processori, i chip DRAM sopra citati è altri chip di memoria.

U più lettu d'oghje

.