Chiudi annunziu

Samsung hà iniziatu à liberà l'aghjurnamentu cù Androidem 11 è a superstruttura d'utilizatore One UI 3.1 (in a versione Core) nantu à un altru dispositivu - un smartphone di classe media bassa. Galaxy A12. Include l'ultimu patch di sicurità.

A nova aghjurnazione porta a versione di firmware A125FXXU1BUE3 è l'utilizatori a ricevenu in u mumentu. Galaxy A12 in Russia. Duverebbe ghjunghje in altri mercati in i ghjorni à vene. Include u patch di sicurezza di maghju, chì porta trè vulnerabili critichi fissati da Google è 23 correzioni da Samsung per i vulnerabili in a superstruttura One UI.

I noti di liberazione ùn sò micca dispunibili à questu mumentu, ma l'aghjurnamentu duverebbe purtà caratteristiche à u telefunu di mità d'annu Androidin 11 cum'è permessi una volta, bolle di chat, un widget separatu per a riproduzione di media, una sezione di cunversazione in u pannellu di notificazione, è una prutezzione di privacy mejorata.

One UI 3.1 include, frà altre cose, un disignu di l'interfaccia d'utilizatore rinfrescata, più widgets per a pantalla di serratura, applicazioni native mejorate, accessu più faciule per cuntrullà a casa intelligente o una versione mejorata di a funzione di Benessere Digitale è un megliu cuntrollu parentale.

U più lettu d'oghje

.