Chiudi annunziu

Parechji utilizatori sudcoreani di l'attuale cuffie wireless di punta di Samsung Galaxy Buds pro Sicondu un novu rapportu di u canali di notizie chinese CCTV News, recentemente si sò lagnati di prublemi di salute, à dì l'infiammazione di u canali di l'orechja. Samsung hà rispostu à a nutizia dicendu chì l'auriculare anu passatu i testi internaziunali standard prima di esse liberati.

Samsung hà ancu dichjaratu in a so difesa chì, postu chì l'auriculare sò posti in l'arechje, u sudore o l'umidità pò causà prublemi simili. Questa ùn hè micca a prima volta chì tali lagnanze sò state fatte publica. Qualchì tempu fà, certi media chinesi anu riportatu chì u vestitu Galaxy Buds Pro provoca vesciche è inflammazioni.

Certi sperti crèdenu chì per assicurà l'effettu di a riduzione di u rumore, Samsung hà designatu i punte di l'auriculare troppu grande, chì pò causà irritazione di a pelle di u canali di l'orechja. Sicondu l'altri, i prublemi di salute ponu esse causati da allergii à i materiali da quale sò fatti l'auriculare (chì Samsung lista in u so situ ufficiale, in ogni modu).

In questu cuntestu, u giant tecnologicu sudcoreanu hà cunfirmatu a pussibilità di difficultà per via di a struttura di l'auriculare. Ellu cunsiglia à l'utilizatori di pulisce è disinfettate regularmente mentre mantenenu i so canali di l'orechja secchi.

U più lettu d'oghje

.