Chiudi annunziu

Sicondu i rapporti da Corea di u Sudu, Samsung hè travagliatu nantu à un display OLED cù una densità di pixel impressiunanti di 1000 ppi. À u mumentu, si dice chì ùn hè micca sanu chjaramente s'ellu hè sviluppatu per u mercatu di u telefuninu, ma pò esse espertu.

Per ottene una densità cusì alta, Samsung si dice chì sviluppa una nova tecnulugia TFT (Thin-Film Transistor; tecnulugia di transistors thin-film) per i pannelli AMOLED. In più di attivà una visualizazione cusì delicata, a futura tecnulugia TFT di a cumpagnia deve esse ancu assai più veloce di e soluzioni attuali, vale à dì finu à 10 volte. Si dice ancu chì Samsung hà da scopu di fà u so futuru display superfine più efficiente energeticu è più prezzu di fabricazione. Cume esattamente vole ottene questu ùn hè micca chjaru, ma una visualizazione 1000ppi deve esse dispunibule da 2024.

In teoria, una visualizazione cusì bella seria grande per i cuffie VR, ma Samsung ùn hà micca dimustratu assai interessu in questa zona recentemente. Tuttavia, 1000 ppi hè a densità di pixel chì a divisione Gear VR di Samsung hà stabilitu cum'è un scopu quattru anni fà - à l'epica hà dettu chì una volta chì i schermi VR superavanu a densità di pixel 1000 ppi, tutti i prublemi assuciati cù a malatia di u muvimentu seranu eliminati.

Tuttavia, datu a mancanza d'interessu di Samsung per a realtà virtuale in l'ultimi anni, hè prubabile chì a nova tecnulugia TFT serà implementata in futuri smartphones. Solu per dà una idea - a visualizazione cù a più alta densità di pixel in u mumentu hà 643 ppi è hè utilizatu da u smartphone Xperia 1 II (hè una schermu OLED cù una dimensione di 6,5 inch).

U più lettu d'oghje

.