Chiudi annunziu

Dui settimane dopu à u telefunu Galaxy A72 l'aghjurnamentu cù u patch di sicurezza d'aprile hè ghjuntu, Samsung hà cuminciatu à emette l'ultimu patch di sicurità. A nova aghjurnazione include una funzione chì era esclusiva di a serie di punta finu à avà Galaxy S21 - effetti di chjama video.

Novu aghjurnamentu per Galaxy L'A72 porta a versione di firmware A725FXXU2AUE1 è hè attualmente distribuitu in Russia. Duverebbe espansione in altri paesi in i ghjorni à vene. U patch di sicurezza di maghju corregge decine di vulnerabilità in u Androidu (cumprese trè critichi) chì sò stati riparati da Google, è più di duie decine di vulnerabili chì sò stati riparati da Samsung in a superstruttura One UI. E note di liberazione menzionanu ancu migliurà a prestazione di a camera, a qualità di e chjama è u serviziu di spartera di file Quick Share.

In quantu à l'effetti di videochiamata, sta funzione permette à l'utilizatori di aghjunghje sfondi persunalizati creati cù l'applicazioni di terze parti cum'è Zoom, Google Duo è Microsoft Teams à e videochiamate. Hè pussibule aduprà un effettu sfocatura di basa (cum'è quellu utilizatu da u modu di ritrattu di a camera), aghjunghje un culore opacu à u fondu (u culore hè sceltu automaticamente da u telefunu), o stabilisce a vostra propria foto da a galeria nantu à elli. Più mudeli Samsung non-insignamentu pò esse previstu per uttene a funzione in u futuru.

U più lettu d'oghje

.