Chiudi annunziu

À mezu à a crisa di i semiconduttori glubale, u guvernu di Corea di u Sud apparentemente cerca di rende u paese più autosufficiente in semiconduttori di l'automobile, cù Samsung inchinendu un "accordu" cù Hyundai, secondu novi rapporti, è e duie cumpagnie firmanu un accordu cù l'Istitutu Coreanu. di Tecnulugia Automotive è u Ministeru di Cummerciu, Industria è Energia.

Samsung è Hyundai, inseme cù e duie istituzioni citate, sparte u stessu scopu di risolve a carenza di semiconduttori in l'industria di l'automobile è di custruisce una catena di supply lucale più forte. Samsung è Hyundai anu da travaglià inseme per sviluppà semiconduttori di prossima generazione, sensori d'imaghjini, chips di gestione di batterie è processori di applicazioni per sistemi di infotainment.

Samsung prevede di sviluppà semiconduttori d'alta prestazione per i veiculi custruiti nantu à wafers di 12 pollici invece di quelli di 8 pollici chì u restu di l'industria si basa. Si dice chì e duie cumpagnie sò cuscenti chì ùn guadagnanu micca assai soldi inizialmente da l'affari, ma l'osservatori dicenu chì u so scopu hè di rinfurzà a catena di fornitura lucale per i semiconduttori di l'automobile postu chì e vitture elettriche cuntinueghjanu à guadagnà pupularità. A so cooperazione hè dunque di natura à longu andà.

U giant tecnologicu sudcoreanu hà ancu introduttu recentemente i so moduli LED "di prossima generazione" per i fari intelligenti di e vitture elettriche. Chjamata PixCell LED, a suluzione usa a tecnulugia di isolamentu di pixel (simile à quella utilizata da i photochips ISOCELL) per migliurà a sicurità di i cunduttori, è a cumpagnia hà digià cuminciatu à furnisce i primi moduli à i costruttori di l'automobili.

U più lettu d'oghje

.