Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Pensate à novi cuffie, ma l'AirPods ùn anu micca veramente attrattu per voi? Allora avemu un suggerimentu per voi nantu à una marca chì vi pò interessà. Parlemu specificamente di mudelli di l'attellu Beats, chì sò carattarizati da un design piacevule, grandi funzioni è, sicuru, un sonu d'alta qualità. È a più bona parte ? Avà ci sò parechji su Alza cù grandi sconti. 

Puderete ghjunghje per i plugs cù grips spiciali daretu à l'arechje, grazia à quale l'auriculare ùn cascà micca durante u sportu, per esempiu, è per mudelli di cuffie classicu cù un ponte massiu. I primi auriculari chjamati sò PowerBeats Pro, chì vantanu finu à 24 ore di vita di a bateria, prutezzione di l'acqua IPX4, è un microfonu chì facilita l'attivazione di assistenti artificiali è gestisce e chjama. Un sonu d'alta qualità hè dunque una materia di sicuru. È u prezzu ? 4990 CZK invece di i soliti 5590 CZK. 

Pudete cumprà PowerBeats Pro quì

In quantu à i classici cuffie scontate, questi sò specificamente i mudelli Solo Pro Wireless è Solo3 Wireless. In i dui casi, questi sò pezzi assai bè cuncepiti cù funzioni è caratteristiche interessanti. Per esempiu, u mudellu Solo3 hà una vita di a bateria di 40 ore, mentre chì u Solo Pro hà annullamentu di rumore attivu. Mentre per Beats Solo3 pagate solu 4990 CZK invece di 3990 CZK, per Solo Pro 6290 CZK invece di 6990 CZK. 

U più lettu d'oghje

.