Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Forme geometriche, marmura, durabilità, unicità è un toccu di lussu. Questu hè esattamente cumu a nova cullizzioni di coperchi protettivi da l'attellu di Picasee cù u nome puderia esse brevemente carattarizata Geometria di marmura. Questu hè perchè unisci l'insolituità di mudelli di marmura è forme geometriche astrattamenti plegate, risultatu in capolavori mai visti prima. È pudete decorate i vostri telefoni cun elli è ancu di più - frà altre cose, prutegge.

introduzione

Cullizzioni Geometria di marmura Attualmente hà 9 disinni maravigliosi chì pudete avè stampatu secondu e vostre preferenze sia nantu à coperchi di silicone trasparenti o neri (o in u casu di Apple, latte) chì aderiscenu perfettamente à u vostru telefunu. Tramindui i prupietari di l'iPhone è tutta a serie beneficeranu androiddi i telefoni - specificamente da e marche Asus, Honor, Huawei, LG, Motorola, Nokia, Realme, Samsung, Sony è Xiaomi. I prupietari di l'iPad seranu certamenti cuntenti chì ponu mantene una copertina cù un disignu da a cullezzione Geometria di marmura dinù nant'à elli, grazia à quali si sarà eventualmente in gradu di currisponde à i so iPhones furnuti cù u listessu cupertu.

Internu Geometria di marmura in più, da l'attellu di Picasee, impressionanu micca solu cù a so apparenza piacevule è a qualità, ma ancu cù u so prezzu. Ogni pezzu accumincia da un 398 CZK assai favurevule, chì hè un prezzu assolutamente imbattibile in cunsiderà a qualità, proprietà protettive è originalità generale di u disignu. A cirasa imaginaria nantu à a torta hè a spedizione assai veloce, chì varieghja trà unu è dui ghjorni di travagliu. Allora, sè vo circate una copertina originale chì darà à u vostru smartphone o tableta un toccu di lussu, prutegge è, sopratuttu, ùn rompe micca a banca, avete ghjustu trovu. Cunsigliu Geometria di marmura da l'attellu di Picasee anu colpitu u locu.

Copertine da a cullizzioni Geometrica Marble ponu esse acquistate quì

U più lettu d'oghje

.