Chiudi annunziu

Samsung cuntinueghja à liberà l'aghjurnamentu cù u patch di sicurezza di maghju. U so ultimu destinatariu hè u mudellu di punta di a serie Galaxy A - Galaxy A90 5G.

A nova aghjurnazione porta a versione di firmware A908NKSU3DUE1 è hè attualmente distribuita in Corea di u Sud. Duverebbe sparghje in altri paesi di u mondu in i ghjorni à vene.

In più di una sicurità megliu grazia à u patch di sicurezza di maghju (riparazione di decine di vulnerabilità - cumprese trè critichi - in Androidua più di duie decine di sfruttamenti in a superstruttura One UI) l'aghjurnamentu porta una mellura senza specificazione à u serviziu di spartera di file Quick Share, chì era digià ricevutu da altri telefoni in l'aghjurnamentu di maghju. Galaxy A52 è A52 5G o Galaxy A72. Tuttavia, e note d'aghjurnamentu ùn menzionanu micca a camera o chjamate migliure chì i smartphones citati anu ancu ricevutu.

Ricordemu chì menu di dui anni Galaxy L'A90 5G hè ghjuntu in marzu Androidà 11 (hè stata lanciata nantu à u mercatu cù Androidem 9.0).

Cum'è a fine di u mese s'avvicina, Samsung duverà prestu principià à liberà u patch di sicurità per u mese di ghjugnu.

U più lettu d'oghje

.