Chiudi annunziu

telefonu Samsung Galaxy L'A7 (2018) hè guasi trè anni, ma ancu riceve aghjurnamenti chì portanu più cà solu correzioni di sicurezza. Un tali aghjurnamentu hè ghjustu ghjuntu nantu à questu, è in più di u patch di sicurezza più vechju, porta supportu per una funzione impurtante - Google RCS.

Cum'è un ricordu - Google RCS (Rich Communication Services) hè un protokollu SMS avanzatu chì porta caratteristiche chì sapemu da app di messageria cum'è WhatsApp à l'app di messageria predeterminata. Permette, frà altre cose, di chatter cù l'amichi via Wi-Fi, di creà chats di gruppu, di mandà foto è video in alta risoluzione o vede s'ellu l'altra parte scrive o hà lettu u vostru missaghju.

Samsung è Google anu travagliatu nantu à l'implementazione di RCS in i telefoni di l'anzianu da 2018. In ogni casu, a funzione hà cuminciatu à arrivà solu in i so dispositi à a fine di l'annu passatu. Actualizazione per Galaxy L'A7 (2018) altrimente porta a versione di firmware A750FXXU5CUD3 è hè attualmente distribuitu in India. Ella duveria andà in altri paesi di u mondu in i ghjorni dopu. Include u patch di sicurezza d'aprile è (tradizionalmente) miglioramenti di càmera senza specificazione.

U più lettu d'oghje

.