Chiudi annunziu

A tableta di gamma media di Samsung, chì hè stata speculata assai in l'ultimi mesi è settimane, hè stata svelata tranquillamente in Germania. È ùn hè micca chjamatu Galaxy Tab S7 Lite, cum'è informatu da fughe precedenti, ma Galaxy Tab S7 FE (modelatu dopu à l'edizione fan di u telefunu Galaxy S20). In ogni casu, hè una versione ligera di una tableta high-end Galaxy Tab S7.

Galaxy A Tab S7 FE hà un display LCD 12,4-inch cù una risoluzione di 2560 x 1600 pixel. Hè alimentatu da u chipset Snapdragon 750G, chì cumplementa 4 GB di operazione è 64 GB di memoria interna espansibile. A camera posteriore hà una risoluzione di 8 MPx, a camera frontale hà una risoluzione di 5 MPx. U dispusitivu hè alimentatu da una batteria 10090mAh è supporta a carica rapida di 45W (un caricatore 45W vendutu separatamente). E so dimensioni sò 284,8 x 185 x 6,3 mm è u pesu 608 g.

Inclusu in u pacchettu hè u S Pen è l'app Clip Studio Paint preinstallata, chì hè gratuita per i primi sei mesi. A tableta sustene ancu a funzione Samsung DeX.

A novità costarà 649 euro (circa 16 CZK) è serà dispunibule in neru è argentu. Hè prubabile chì una variante senza 500G serà ancu dispunibule, chì puderia esse 5-50 euro più prezzu. Pò esse ancu presumitu chì varianti cù RAM più altu è almacenamentu più grande seranu prestu aghjuntu à l'offerta.

Era in realtà una prima prima, cum'è Samsung hà tiratu a pagina di a tavuletta da u so situ web tedescu à pocu ore dopu chì hè apparsu quì. In ogni casu, hè assai prubabile chì l'introduceranu ufficialmente in i ghjorni à vene.

U più lettu d'oghje

.