Chiudi annunziu

Arm hà svelatu u novu processore è core gràfiche chì alimentaranu u prossimu chipset Exynos di Samsung. L'architettura core di Arm riceve un aghjurnamentu maiò per a prima volta in un decenniu - l'architettura ARMv8, chì hè stata aduprata da quasi tutti per l'ultima decada. androidové smartphones, hè rimpiazzatu da l'architettura ARMv9, chì porta nuclei di prucessori più putenti è efficienti in energia.

Chips Exynos 2100 a snapdragon & 888 usanu a cunfigurazione core big.LITTLE, chì hè custituita da un core Cortex-X1 super-putente, trè nuclei Cortex-A78 putenti è quattru nuclei Cortex-A55 ecunomichi, tutti quelli chì sò avà ottene un aghjurnamentu. U Cortex-X1 rimpiazza u core Cortex-X2, prumettendu 16% di più prestazione è duie volte u rendiment di l'apprendimentu machine. U successore di u core Cortex-A78 hè u Cortex-A710, chì deve esse 10% più putente è 30% più efficiente.

Per a prima volta in parechji anni, Arm hà ancu introduttu un novu core di risparmiu di energia. Si dice chì u Cortex-A510 offre un rendimentu di 30% megliu è un rendimentu di 20% megliu cà u Cortex-A55 esistente. Siccomu sti nuclei di bassa putenza ma altamente efficaci sò usati da una quantità di smartphones di u budgetu, questu aghjurnamentu hè prubabile di esse u più grande sottu a nova architettura.

Sicondu Arm, i novi core seranu utilizati in una cunfigurazione simili à prima, cusì duvemu vede un core Cortex-X2, trè core Cortex-A710 è quattru core Cortex-A510 in i novi chips di punta di Qualcomm è Exynos chì arrivanu l'annu prossimu. .

Arm hà ancu introduttu trè novi chips grafichi, u più putente di quali - u Mali-G710 - prumetti à u 20% di u rendiment di ghjocu più altu ch'è u Mali-G78, chì usa u chipset Exynos 2100.

U più lettu d'oghje

.