Chiudi annunziu

A dominanza di Samsung in u mercatu globale di TV hà cuntinuatu in u primu trimestre di questu annu. Inoltre, hà sappiutu ottene una quota record in termini di vendite per questu trimestre, chì era 32,9%. Questu hè statu informatu da a cumpagnia di ricerca di marketing Omdia.

LG hà finitu in u sicondu postu cù una grande distanza, cù una parte di 19,2%, è Sony, cù una parte di 8%, arrotonda i primi trè più grandi produttori di TV.

In u segmentu di i TV premium, chì includenu smart TV venduti à un prezzu più altu di $ 2 (circa 500 curone), a diffarenza trà i trè hè ancu più grande - a parte di Samsung in questa parte di u mercatu era 52%, LG era 46,6%, 24,5% è à Sony 17,6%. Samsung hà ancu guvernatu in u segmentu di TV cù una dimensione di 80 inch è più grande, induve "muzzica" una parte di 52,4%.

U segmentu di TV QLED hà vistu 74,3% di crescita annu in u primu trimestre, cù vendite glubale righjunghji 2,68 milioni. U più grande ghjucadore quì era, senza sorpresa, Samsung di novu, chì hà sappiutu vende più di 2 milioni di TV QLED in u periodu in quistione.

U giant tecnulugicu sudcoreanu hè statu u numeru indiscutitu in u mercatu di TV per 15 anni, è ùn pare micca chì cambierà in u futuru prevedibile.

Temi: , , ,

U più lettu d'oghje

.