Chiudi annunziu

Samsung hà presentatu ufficialmente l'ultime aggiunte à a so cartera di tablette - Galaxy Tab S7 FE 5G a Galaxy Tab A7 Lite. U primu mintuatu ripiglià e funziunalità populari è funzioni da u mudellu Galaxy Tab S7 chì include un grande display per divertimentu, travagliu creativo è multitasking. U sicondu hè pensatu per quelli chì cercanu una tableta compacta in viaghju. Galaxy A Tab S7 FE serà dispunibule in a Repubblica Ceca in a versione 5G da a fine di ghjugnu in neru, argentu, verde è rosa per un prezzu di CZK 16. Galaxy U Tab A7 Lite serà in vendita u 18 di ghjugnu, serà dispunibule in grisgiu è argentu è costa CZK 4 in a versione cù Wi-Fi è CZK 399 in a versione cù LTE.

Missione Galaxy U S7 FE 5G hè di dà à i clienti e funzioni chì amanu à un prezzu accessibile. Questa tableta risponde à e richieste più cumuni di l'utilizatori è hè dotata di un grande display di 12,4 inch, chì hè ideale per piglià l'intrattenimentu, a produtividade è a creatività à un livellu più altu.

Quandu hè u tempu di ritruvà à a vostra rutina di ogni ghjornu, pudete cuntà à s Galaxy Tab S7 FE 5G vi mantene produtivu. U pacchettu include una S Pen, cù quale pudete sfruttà pienamente a grande visualizazione di a tableta è eseguisce e so attività in modu assai più efficiente. Note scritte a manu nantu à u screnu ponu esse facilmente cunvertite in testu cù Notes Samsung.

Sè avete bisognu di apre parechje finestre o applicazioni nantu à u vostru display à u stessu tempu per un studiu o prughjettu di travagliu, ùn vi preoccupate - Galaxy A Tab S7 FE 5G pò trattà facilmente. Cù funzione Multi-Active Windows hè pussibule apre finu à trè applicazioni à una volta. Per esempiu, pudete navigà in u web, piglià note è ancu streaming video - tuttu in una sola pantalla. Funzione App Pair in Multi-Active Windows permette ancu di salvà una cumminazione d'applicazioni spessu usata è poi lanciate rapidamente inseme.

Galaxy U S7 FE 5G satisferà ancu l'utilizatori esigenti chì cercanu ancu più modi per maximizà a produtividade. Cù Samsung DeX è una tappa protettiva di u teclatu, pudete aduprà a vostra tavuletta cum'è un laptop è gestisce a vostra lista di cose in una interfaccia d'utilizatore chì s'assumiglia à l'ambiente chì cunnosci da un computer regulare. Grazie à a funzione Second Screen, hè ancu pussibule di trasfurmà a tableta in un altru display di l'urdinatore per aumentà a vostra zona di travagliu è fà ancu più travagliu.

Galaxy A Tab S7 FE hà a stessa finitura metallica elegante è elegante cum'è a serie Tab S7 è vene in quattru culori - neru, argentu, verde è rosa. Malgradu u grande display, a tableta vanta un prufilu sottile è un pesu ligeru.

Allora ci hè Galaxy A Tab A7 Lite hè un cumpagnu assequible è faciule di trasportu per fighjà u cuntenutu multimediale è i ghjoculi in viaghju. A tableta compatta cù un display di 8,7-inch allughjatu in una carcassa metallica elegante è durable cù biselli sottili hè estremamente mobile. Un paru di altoparlanti putenti cù a tecnulugia Dolby Atmos vi immergerà rapidamente in l'azzione mentre fighjate i vostri filmi preferiti o ghjucate.

Grazie à l'almacenamiento internu espansibile finu à 1 TB cù una carta microSD, ci hè abbastanza spaziu per tuttu u vostru cuntenutu preferitu, a riproduzione liscia è rapida di quale hè assicurata da u processore octa-core. Una batteria di longa durata, una ricarica rapida adattativa 15W è una cunnessione LTE opzionale facenu z Galaxy A7 Lite hè un grande dispositivu per fighjà una nova serie di tendenza o ghjucà ghjochi in viaghju. Questa tableta cù una copertina durabile è una lunetta fina vene in grisgiu è argentu.

U più lettu d'oghje

.