Chiudi annunziu

A causa di a diminuzione di a dumanda di pannelli LCD è a crescita di a cumpetizione di i pruduttori di display chinesi, a filiale di Samsung Samsung Display hà da cunsiderà esce da u mercatu di display. Sicondu i rapporti prima, a cumpagnia vulia piantà tutta a produzzione di pannelli LCD à a fine di l'annu passatu, ma hà postponutu i so piani per qualchì tempu à a dumanda di a più impurtante subsidiaria di Samsung, Samsung Electronics. Avà pare chì continuà à fabricà display LCD per u futuru prevedibile.

Samsung Electronics hà fattu a dumanda perchè hà vistu un aumentu di a dumanda di monitors è TV. A dumanda era principalmente guidata da e persone chì anu da passà più tempu in casa per via di a pandemia di coronavirus. Se Samsung Display cessava a produzzione di pannelli LCD, Samsung Electronics avissi da esse acquistatu da LG.

Samsung Display hà da avà cuntinuà a produzzione di display LCD. U capu di a cumpagnia, Joo-sun Choi, hà mandatu un email à a gestione cunfirmendu chì Samsung Display pensa à espansione a produzzione di grandi pannelli LCD à a fine di l'annu prossimu.

L'aumentu di a dumanda di sti display di l'annu passatu hà ancu causatu l'aumentu di i so prezzi. Se Samsung Electronics li esternalizza, probabilmente costaria più. Continuendu à s'appoghjanu nantu à a so catena di furnimentu integrata, pò risponde à sta dumanda in modu più efficiente.

U più lettu d'oghje

.