Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Avà hè u tempu perfettu per rimpiazzà i vostri vechji intelligentiwatch per novu. À Mobil Emergency, avà uttene u 20% di più per u vostru smart watch, grazia à u novu serviziu Buy, Sell. Puderete cusì un prezzu di compra significativamente più altu è quandu sceglite novi telefoni intelligentiwatch vi ancu salvà di più.

À u mumentu, l'acquistu più vantaghju hè un watch da Samsung. U bonus 20% sopra citatu si applica à tutti i mudelli è se optate per un novu Galaxy Watch3, chì, per via, hà guadagnatu recentemente un premiu in una prova indipendente da dTest, un scontu supplementu di CZK 1 vi aspetta.

Samsung Watch Aghjurnamentu

Cusì, per esempiu, se decide di aghjurnà da Galaxy Watch Attivu avà Galaxy Watch3, a novità vi costarà solu CZK 6. Riceverete un scontu di CZK 450 nantu à l'orologio, è ancu scenderà u prezzu di CZK 1 per u smart originale.watch, più un bonus di 340 CZK. Inoltre, pudete dividisce u prezzu resultanti in 26 mensualità, è in questu casu avete da esse novu Galaxy Watch3 costa solu 275 CZK per mese.

U più lettu d'oghje

.