Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: À l'occasione di a cunferenza di stampa in linea, u giant Western Digital hà presentatu trè novi almacenamenti SSD da u portfolio di prudutti di a serie. WD_Negru. Forniscenu à i ghjucatori in u mondu cun una velocità di prima classe è un altu rendimentu, prumettendu l'ultima sperienza di ghjocu. Hè dunque un aghjurnamentu adattatu per i computer desktop è cunsole di ghjocu di prossima generazione.

"A nostra marca WD_Black presenta una prumessa chjara è simplice à tutti i gamers - un almacenamentu veloce è affidabile chì aumenta a so sperienza di ghjocu", hà dettu Rob Soderbery, vicepresidentu esecutivu di Western Digital è direttore generale di l'affari di i media flash, aghjustendu: "Inseme cù l'oghje cù i novi prudutti, a cartera di a serie WD_Black hà diverse soluzioni chì utilizanu a tecnulugia flash, cusì ogni ghjucatore - principiante è avanzatu - pò scopre u mondu riccu di i ghjochi inventivi d'oghje ".

WD_BLACK D30 Game Drive SSD_1

"Durante l'ultimi anni, a grafica è a precisione di u mondu di u ghjocu immersive sò diventate più intense, è a tecnulugia flash hè diventata un puntu impurtante per rinfurzà l'esperienze di ghjocu. "I ghjucatori ùn anu micca solu bisognu di più almacenamentu, anu bisognu di velocità per accede rapidamente à i ghjoculi per pudè saltà ghjustu in un ambiente di ghjocu riccu è gode di u ghjocu cum'è pensanu i creatori di ghjocu", dice Geoff Keighley, legenda di u ghjocu è ospite di The Game Awards.

À a fruntiera trà i ghjochi è l'intrattenimentu, a marca WD_Black porta una cartera innovativa di soluzioni di almacenamentu di dati adattate à i bisogni di i gamers. I novi prudutti di a cartera di ghjocu WD_Black sò:

Unità SSD interna WD_BLACK SN750 SE NVMe

Questa unità permetterà à i dilettanti di l'informatica è i gamers di rinfurzà a prestazione di u so PC o laptop, portanu à u prossimu livellu è migliurà l'esperienza di ghjocu, grazia à a tecnulugia PCIe Gen4 è u novu spaziu di almacenamiento per più ghjochi. Questa unità interna hè senza DRAM è alimentata da a tecnulugia PCIe Gen4 (retrocompatibile cù PCIe Gen3). L'unità offre velocità di lettura finu à 3 MB/s. Paragunatu à i so predecessori, hà un cunsumu di energia finu à u 600% menu, cusì i gamers di laptop ponu aspittà un tempu di ghjocu più longu trà e carichi di batteria. L'applicazione WD_BLACK Dashboard monitorizza u statutu di l'unità è ottimizza in u modu di ghjocu per un rendimentu di punta ancu in streaming.

Prezzu/Disponibilità: U WD_BLACK SN750 SE NVMe SSD serà dispunibule in capacità di 250 GB, 500 GB è 1 TB. U prezzu principia da 69 EUR. L'unità ponu esse pre-ordinate avà in u Western Digital Store è diventeranu gradualmente dispunibuli in i rivenditori, i retailers, i rivenditori è l'integratori di sistema Western Digital selezionati in l'estiu 2021.

Discu SSD di ghjocu WD_BLACK D30 Game Drive

Hè destinatu principalmente à i ghjucatori di cunsola chì volenu riduce i tempi di carica è entra in u ghjocu più veloce. L'archiviazione elegante è d'alta prestazione cù un'unità SSD offre velocità di finu à 900 MB/s. I ghjucatori ponu dunque passà più tempu à ghjucà è menu tempu à sguassà i ghjochi, postu chì stu almacenamentu porta una capacità ampliata di finu à 2 TB per almacenà finu à 50 ghjochi. Cuncepitu per cumplementà perfettamente e console di ghjocu di a nova generazione, u discu hà un stand amovibile è pò esse situatu in ogni locu vicinu à u sistema di ghjocu.

WD_BLACK D30 Game Drive SSD

Prezzu/Disponibilità: U WD_BLACK D30 Game Drive SSD serà dispunibule in capacità di 500 GB, 1 TB è 2 TB. U prezzu principia da 159 EUR. L'unità ponu esse pre-ordinate avà in u Western Digital Store è diventeranu gradualmente dispunibuli in i rivenditori, i retailers, i rivenditori è l'integratori di sistema Western Digital selezionati in l'estiu 2021.

Gaming SSD WD_Black D30 Game Drive per Xbox

Stu discu hè creatu per compie a vostra sperienza di ghjocu nantu à a cunsola di ghjocu Xbox. Questa versione di u SSD di ghjocu WD_Black D30 Game Drive hè licenziata ufficialmente è offre velocità è capacità aumentate in un disignu compactu ispiratu da a cunsola Xbox. I ghjucatori ponu simpricimenti cunnette u drive è cumincianu rapidamente à custruisce a so libreria di ghjoculi o fà spaziu nantu à a so cunsola per novi ghjochi. Hè ancu pussibule di ghjucà i ghjochi più antichi preferiti direttamente da u discu. U pruduttu include ancu un adesione mensuale à u serviziu Xbox Game Pass Ultimate cù accessu à più di centu ghjochi per cunsole è PC, cumpresu u ghjocu in linea nantu à a cunsola in modalità multiplayer.

WD Black Game Drive D30 SSD XBox

Prezzu / dispunibilità: U WD_BLACK D30 Game Drive SSD per Xbox hè dispunibule in capacità di 500 GB, 1 TB è 2 TB. U prezzu principia da 168 EUR. L'unità ponu esse pre-ordinate avà in u Western Digital Store è diventeranu gradualmente dispunibuli in i rivenditori, i retailers, i rivenditori è l'integratori di sistema Western Digital selezionati in l'estiu di u 2021.

Pudete cumprà prudutti WD_Black quì

U più lettu d'oghje

.