Chiudi annunziu

Pocu dopu chì Samsung hà iniziatu à u primu dispusitivu - Galaxy Da Flip 5G - per liberà u patch di sicurezza di ghjugnu, hè ghjuntu in altri - telefoni di l'attuale serie di punta Galaxy S21. In più di una sicurità megliu, a nova aghjurnazione risolve ancu i prublemi fastidiosi cù l'app camera chì certi utilizatori anu signalatu da a liberazione di a serie.

Novu aghjurnamentu per Galaxy S21, S21+ è S21 Ultra porta a versione di firmware G99xBXXU3AUE8 è hè attualmente distribuitu in UAE. Cum'è cù l'aghjurnamenti passati di stu tipu, questu deve ancu sparghje in altri paesi in u mondu in i ghjorni à vene. Ùn hè ancu chjaru ciò chì e vulnerabilità risolve, ma duvemu esse più sàviu in i ghjorni à vene.

In più di a sicurezza aumentata, l'aghjurnamentu risolve infine i prublemi cù u rendiment di l'applicazione di càmera, più precisamente cù a so lentezza. Questu hè manifestatu, per esempiu, quandu u zooming (sicondu certi utilizatori, per esempiu, hà pigliatu finu à 3 seconde per ingrandà trè volte), cambiendu trà e camera principale è zoom o cambiendu trà modi di foto individuali. Era l'unicu inconveniente per una camera altrimenti eccellente Galaxy S21.

U più lettu d'oghje

.