Chiudi annunziu

Sicondu l'ultimi rapporti, Samsung è LG anu iniziatu a produzzione di pannelli OLED per iPhone 13. In cunfrontu cù l'iPhone 12 di l'annu passatu, anu fattu cusì un mese prima, chì hè statu pussibule da a situazione di migliurà in quantu à a pandemia di coronavirus. iPhone 13 duverebbe dunque ghjunghje in u tempu, vale à dì in u solitu settembre.

Sicondu i rapporti precedenti, a divisione di Samsung hà pianificatu u Samsung Display pro iPhone 13 per pruduce 80 milioni di schermi OLED cù a tecnulugia LTPO, mentri LG hè previstu di pruduce 30 milioni di pannelli OLED cù a tecnulugia LTPS. Samsung Display hè di furnisce a quantità sopra citata di schermi specificamente per i dui mudelli più alti di l'iPhone 13 - iPhone 13 Per a iPhone 13 Pro Max, LG allora per più prezzu iPhone 13 mini è standard iPhone 13.

Un numeru più chjucu di display OLED - circa 9 milioni - deve esse furnitu da a cumpagnia chinesa BOE per l'iPhone di questu annu, ma si dice chì sti schermi sò aduprati solu per scopi di sustituzione è mantenimentu.

Display OLED chì duveranu aduprà iPhone 13 Per a iPhone 13 Pro Max, apparentemente susteneranu una freccia di rinfrescante di 120 Hz (duverebbe esse variabile, vale à dì chì a visualizazione puderà cambià automaticamente in a gamma di 1-120 Hz secondu u cuntenutu chì mostra attualmente). iPhone 13 serà u primu iPhonem, chì aduprà una visualizazione cù una freccia di rinfrescante più altu di 60 Hz.

U più lettu d'oghje

.