Chiudi annunziu

Samsung hà annunziatu prima di questu annu chì u so prossimu chipset Exynos high-end presentarà un chip graficu da AMD. Tuttavia, ùn hà micca datu un intervallu di tempu o dettagli. AMD hà avà revelatu alcuni di sti dettagli in Computex 2021.

À a fiera di l'informatica Computex di questu annu, u capu di AMD Lisa Su hà cunfirmatu ufficialmente chì u prossimu flagship Exynos includerà un chip graficu cù l'architettura RDNA2. Facendu a so strada à i dispositi mobili per a prima volta, a nova GPU vantarà funzioni avanzate cum'è u tracciamentu di raggi è a velocità di ombrezza variabile. RNDA2 hè l'ultima architettura grafica di AMD è hè aduprata, per esempiu, carte grafiche di a serie Radeon RX 6000 o GPU di console PS5 è Xbox Series X/S. Sicondu Su, Samsung hè più vicinu informace revelarà u so novu chipset più tardi questu annu.

I chipsets Exynos sò stati criticati in u passatu per un rendimentu di chip graficu più debule è un throttling di rendiment. U prossimu flagship Exynos duveria offre un rendimentu di ghjocu significativamente megliu è un rendimentu graficu megliu in generale grazia à a GPU di AMD. Sicondu i raporti precedenti "dietro le scene", u primu chipset Samsung chì presenta un chip graficu AMD serà Exynos 2200, chì deve esse usatu da i telefoni smartphones è laptops.

U più lettu d'oghje

.