Chiudi annunziu

Sicondu l'ultimi rapporti, Samsung hà iniziatu a produzzione in massa di u telefuninu flexible previstu Galaxy Z Fold 3. Questu deve assicurà chì u giant tecnulugicu coreanu hà abbastanza tempu per pruduce è furnisce abbastanza unità à u mercatu globale prima di u so lanciu. Hè prubabilmente accadutu in Aostu.

Sicondu u situ di solitu ben infurmatu winfuture.de, Samsung hà iniziatu a produzzione in massa di tutti i cumpunenti impurtanti per u pro Galaxy Z Fold 3. U situ web aghjusta chì a pruduzzione iniziale serà solu un terzu di a dimensione di i telefuni standard di u giant tech. U mutivu hè suppostu per esse u prezzu altu di i telefoni flessibili. Ancu cusì, Samsung aspetta u terzu Fold venderà più di u so predecessore l'annu passatu.

Galaxy Sicondu e filtrazioni finu à avà, Z Fold 3 uttene un display Super AMOLED di 7,5-inch cù una risoluzione QHD + è una freccia di rinfrescante di 120 Hz è una visualizazione esterna di u listessu tipu cum'è quella principale cù una dimensione di 6,2 inch è supportu. per a stessa alta freccia di rinfrescante. Hè da esse alimentatu da u chip Snapdragon 888, chì apparentemente cumplementà 12 o 16 GB di RAM è 256 è 512 GB di memoria interna. A camera deve esse tripla cù una risoluzione di trè volte 12 MPx è supporta a registrazione video in risoluzione 4K à 60 fps. Ci deve esse duie camere selfie, una si dice chì truvà un locu nantu à a visualizazione esterna è avè una risuluzione di 10 MPx, è l'altra deve esse oculata sottu a visualizazione è avè una risoluzione di 16 MPx.

Inoltre, u telefunu deve avè un lettore di impronte digitali, altoparlanti stereo, tecnulugia UWB, supportu per e rete 5G è standard Wi-Fi 6E è Bluetooth 5.0, resistenza aumentata à l'acqua è a polvera, è l'ultimu, ma micca menu menu, supportu per u S Pen touch. penna. Si dice chì a bateria hà una capacità di 4400 mAh è supporta a carica rapida di 25W, è ancu a carica wireless rapida è wireless inversa.

U più lettu d'oghje

.