Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu dui novi smartphones di gamma media Galaxy A22 a Galaxy A22 5G. Offreranu una visualizazione eccellente, una camera all-round assai bona è un grande rapportu prezzu-prestazioni generale. Mudelli Galaxy A22 è 22 5G seranu dispunibili nantu à u mercatu cecu à a mità di lugliu in varianti LTE è 5G. U mudellu LTE serà dispunibule in neru, viola è biancu à un prezzu di CZK 5 in a variante cù 299GB di almacenamiento è per CZK 64 cù 5GB di almacenamiento. U mudellu A799 128G serà vindutu in grisgiu, viole è biancu per 22 CZK in a versione cù 5 GB di memoria è 5 CZK cù 799 GB di memoria.

Cù cunnessione più veloce è affidabile, 5G face a diferenza Galaxy A22 5G abitudini stabiliti ogni ghjornu. Per u travagliu è u ghjocu, avete tuttu dispunibule immediatamente, senza aspittà. Un altru grande vantaghju di i dui mudelli sò schermi grandi cù una diagonale di 6,6-inch, risoluzione FHD + è tecnulugia Infinity-V per u mudellu A22 5G è 6,4 inch, risoluzione HD + è tecnulugia Super AMOLED per u mudellu A22. In più di a grande diagonale è di una grande visualizazione, pudete ancu aspittà per un redisegnu lisu di u muvimentu grazia à a freccia di rinfrescante di 90 Hz. A bateria cù una capacità di 5000 mAh assicurarà chì ancu dopu à parechje ore di fighjà un filmu o serie o ghjucà, i telefoni ùn mancanu micca l'energia è puderete gode di elli à u massimu.

Un altru grande vantaghju di i telefoni smartphones Galaxy A22 a Galaxy 22 5G hè una camera universale, grazie à quale pudete documentà a vita di ogni ghjornu intornu à voi. U modulu principale hà una risoluzione di 48 MPx, hè cumplementatu da una camera ultra-wide-angle cù una risoluzione di 5 MPx per u 22 5G è 8 MPx per l'A22 è un modulu per travaglià cù a prufundità di campu cù una risoluzione di 2 MPx. U mudellu A22 hà ancu una camera macro 2MPx. Galaxy A22 5G hè dotatu di una camera frontale cù una risoluzione di 8 MPx, Galaxy A22 poi 13 megapixels. L'equipaggiu di i dui mudelli include un lettore di impronte digitali situatu à u latu è un jack 3,5 mm.

Galaxy L'A22 5G serà dispunibule in parechje varianti di culori attraenti - grisgiu, biancu è viola, Galaxy L'A22 serà dispunibule in neru, viola è biancu, cusì pudete sceglie u disignu chì vi cunvene megliu. Grazie à forme simmetriche simplici è anguli arrotondati, i telefoni si adattanu perfettamente à a manu. L'equipaggiu software hè ancu piacevule, per esempiu l'interfaccia d'utilizatore One UI Core 3.1. In corta, i dui mudelli sò dispusitivi chì sò perfettamente adattati per u travagliu di ogni ghjornu, l'attività creativa è l'intrattenimentu.

U più lettu d'oghje

.