Chiudi annunziu

Semu abituati à vede a visualizazione OLED in particulare in smartphones, tablette o smart watches. In ogni casu, Samsung hà ancu trovu un usu per questu induve certamenti ùn l'aspittavamu micca - plasters. In particulare, hè un prototipu di un patch expandable chì funziona cum'è una bracciale fitness.

U patch hè situatu à l'internu di u polsu, perchè u so muvimentu ùn affetta micca u cumpurtamentu di a visualizazione. Samsung hà utilizatu un compostu polimeru cù alta elasticità è elastomeru mudificatu. Sicondu ellu, u patch pò stende nantu à a pelle finu à u 30%, è in i testi si dice chì hà travagliatu stabile ancu dopu à mille stretchi.

U giant tecnulugicu coreanu dichjara chì stu patch hè u primu di u so tipu, è chì ancu cù i prugressi tecnologichi attuali, i circadori di SAIT (Samsung Advanced Institute of Technology) anu riisciutu à integrà i sensori più cunnisciuti in questu utilizendu i prucessi di fabricazione di semiconduttori esistenti.

Samsung hà ancu una longa strada per andà prima chì u patch diventa un pruduttu cummerciale. I ricercatori anu avà da fucalizza più nantu à a visualizazione OLED, l'elasticità di u compostu è a precisione di e misurazioni di u sensoru. Quandu a tecnulugia hè abbastanza raffinata, serà pussibule di usà per monitorà i malati cù certe malatie è i zitelli.

U più lettu d'oghje

.