Chiudi annunziu

U capu di l'Instagram, Adam Mosseri, hà publicatu u primu postu in u blog di Instagram u marti nantu à i principii nantu à quale sta rete suciale travaglia. Sicondu ellu, ci sò parechje cuncepzioni sbagliate è a so squadra capisce chì ponu fà più per capiscenu megliu. Rifutò ancu l'accusazioni di ammuccià intenzionalmente certe cuntribuzioni.

U primu di una seria di posti hè statu à l'iniziu di l'avvenimentu di a Settimana di i Creatori per aiutà à custruisce e so marche nantu à a piattaforma. Mosseri prova à risponde à dumande cum'è "Cumu Instagram decide ciò chì mi sarà mostratu prima? Perchè certi posti anu più viste chè l'altri ?

À u principiu di l'annunziu, hà dettu à u publicu ciò chì era algoritmu, perchè sicondu ellu hè una di e ambiguità principali. "Instagram ùn hà micca un algoritmu chì superviseghja ciò chì a ghjente face è ùn vede micca nantu à l'app. Utilizemu diversi algoritmi, classificatori è prucessi, ognunu cù u so propiu scopu ", spiega.

Hà cummentatu ancu nantu à u cambiamentu in l'ordine di i posti in u Feed. Quandu u serviziu hà lanciatu in u 2010, Instagram hà avutu un flussu unicu chì ordinava e foto in ordine cronologicu, ma chì hà cambiatu annantu à l'anni. Cù u crescente numeru di utilizatori, più spartera principia, è senza a nova classificazione secondu a pertinenza, a ghjente smette di vede ciò chì hè veramente interessatu. Hà aghjustatu chì a maiò parte di i seguitori d'Instagram ùn vederanu micca i nostri posti in ogni modu perchè vedenu menu di a mità di u cuntenutu in u Feed.

Hà spartutu i signali più impurtanti secondu chì Instagram ricunnosce ciò chì vulemu vede cusì:

Informace circa a cuntribuzione  - Segnali nantu à quantu hè populari un postu. Quante persone piace, quandu hè stata publicata, s'ellu hè un video, a durata, è in certi posti, u locu.

Informace nantu à a persona chì hà publicatu - Aiuta à fà una idea di quantu interessante a persona pò esse per l'utilizatore, cumprese l'interazzione cù a persona in l'ultime settimane.

Attività - Aiuta Instagram à capisce ciò chì l'utilizatori puderanu esse interessatu è piglia in contu quanti posti anu piaciutu.

Storia di l'interazzione cù altri utilizatori -  Dà Instagram una idea di quantu interessatu à vede i posti da una persona particulare in generale. Un esempiu hè se cummentate i posti di l'altri.

Instagram poi valuta cumu pudete interagisce cù u post. "U più prubabile chì site di piglià una azzione, è più pesemu quella azzione, più altu vede u postu", disse Mosseri. Una spiegazione più dettagliata pò esse esperta cù l'arrivu di altre serie.

U più lettu d'oghje

.