Chiudi annunziu

Ancu s'è Samsung hè u più grande fabricatore di smartphones, televisioni è chip di memoria in u mondu, a so divisione Samsung Networks, impegnata in a produzzione di l'equipaggiu di telecomunicazioni, guarda da luntanu i so più grandi cuncurrenti. Attualmente hè u quintu postu dopu à Huawei, Ericsson, Nokia è ZTE. U giant tecnulugicu coreanu prova di espansione a so attività cù soluzioni di rete 5G end-to-end è apprufittate di u fattu chì certi paesi occidentali anu "verificatu" l'entrata di Huawei in e rete 5G.

A divisione Samsung Networks spera avà di vince più ordini da l'operatori di rete europei mentre allarganu e so rete 5G. A cumpagnia travaglia attualmente cù u giant di telecomunicazioni Deutsche Telekom in a Repubblica Ceca, Play Communications in Polonia è un altru operatore di rete europea maiò per pruvà e rete 5G. A divisione hà digià chjusu "affare" di miliardi di dollari cù i giganti di telecomunicazioni NTT Docomo in Giappone è Verizon in i Stati Uniti.

In più di i mercati europei è nordamericani, a divisione di a rete di Samsung hè in espansione in i mercati cum'è l'Australia, a Nova Zelanda è l'Asia Sudueste. Hà lanciatu a so prima reta 5G in 2019 è hà vistu un aumentu di 35% in u numeru di clienti annu à annu. Hà ancu studiatu e rete 6G per qualchì tempu.

U più lettu d'oghje

.