Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: U novu Vivo X60 Pro 5G hè andatu in vendita oghje - l'ultimu flagship di a cumpagnia cù un equipamentu impressiunanti, guidatu da una camera di prima qualità. In i primi ghjorni, pudete cumprà u novu pruduttu in Mobil Emergency cù un scontu di 3 curone.

Live X60 Pro 5G vene cun un design minimalista è grandi specifiche. L'attrazione principale hè senza dubbitu u trio di càmera trasversale, chì Vivo hà sviluppatu in cuuperazione cù a cumpagnia tedesca Zeiss. U sensoru principale di 48 Mpx offre una luminosità impressiunanti, ma sopratuttu hè otticu stabilizatu da un gimbal, chì hè un vantaghju unicu trà smartphones. Ci hè ancu una visione notturna estrema, un modu di ritrattu prufessiunale, un modu sportiu è a registrazione video 4K à 60 fps.

In altri aspetti ancu, u novu mudellu emblematicu Vivo hà assai per impressiunà. U display AMOLED di 6,56" cù una freccia di rinfrescante di 120 Hz, una frequenza di campionamentu di 240 Hz, una luminosità massima di 1 nits è a certificazione HDR300 + hè particularmente impressiunanti. Dentru, u processore Snapdragon 10 ticks cù supportu 870G, chì hè cumplementatu da 5 GB di RAM, è 12 GB di almacenamiento hè prontu per e dati. È a batteria 256 mAh supporta a carica rapida di 4200W.

Vivo X60 Pro 5G hè in vendita da oghje in varianti neru è blu. Finu à u 20 di ghjugnu, hè pussibule cumprà u novu pruduttu da Mobil Emergency à un prezzu ridutta 16 CZK (normalmente 19 CZK). Avete un scontu di 999 mila corone dopu avè inseritu u codice "vivo" in a cesta.

1520_794_Vivo X60 Pro

U più lettu d'oghje

.