Chiudi annunziu

Samsung hà aghjurnatu à Android 11 è l'interfaccia d'utilizatore One UI 3 digià in a maiò parte di i so smartphones. È apparentemente ùn finisce micca quì, perchè l'aghjurnamentu s Androidem 11 è a superstruttura One UI 3 hà avà cuminciatu à liberà nantu à u telefuninu di gamma media inferiore Galaxy A30 p.

Novu aghjurnamentu per Galaxy L'A30s porta a versione di firmware A307FNXXU2CUF2 è hè attualmente dispunibule in Russia. Include u patch di sicurezza di maghju. Cum'è in u casu di l'aghjurnamenti passati di stu tipu, questu deve ancu sparghje in altri paesi di u mondu in i ghjorni à vene.

U telefonu duveria ottene e funziunalità Androidu 11, cum'è bolle di chat, permessi una volta, una sezione di cunversazione in u pannellu di notificazione o un widget separatu per a riproduzione di media. A superstruttura One UI 3 include, tra l'altri cose, un disignu di l'interfaccia d'utilizatore mejoratu, versioni più recenti di tutte l'applicazioni native è funzioni novi cunnesse, opzioni di schermu di serratura dinamica mejorate, modalità sempre attivata mejorata, cuntrollu parentale perfeccionatu, un novu disignu di u schermu. Applicazione di u dispusitivu Care, accessu più faciule per cuntrullà i dispositi intelligenti di casa o a funzione Auto Switch per l'auriculare Galaxy Boccioli.

U più lettu d'oghje

.