Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu un novu sensoru di foto di smartphone chjamatu ISOCELL JN1. Havi una risuluzione di 50 MPx è va in u modu oppostu à a tendenza di aumentà a dimensione di i sensori di foto - cù una dimensione di 1/2,76 inch, hè quasi miniatura cumparatu cù l'altri. U sensoru hè equipatu cù l'ultime tecnulugia di Samsung, cum'è ISOCELL 2.0 è Smart ISO, chì portanu una sensibilità megliu à a luce o culori più precisi.

Sicondu Samsung, l'ISOCELL JN1 vanta a dimensione di pixel più chjuca di qualsiasi sensoru di smartphone - solu 0,64 microns. U giant tecnulugicu coreanu dichjara chì grazia à 16% di sensibilità à a luce megliu è a tecnulugia TetraPixel, chì unisce quattru pixel adiacenti in un grande cù una dimensione di 1,28 µm, risultante in 12,5MPx images, u sensoru pò piglià immagini più brillanti ancu in cundizioni di poca luce. .

U sensoru vanta ancu a tecnulugia Double Super PDAF, chì usa a doppia densità di pixel per l'autofocus di rilevazione di fasi cà u sistema Super PDAF. Samsung dichjara chì stu mecanismu pò fucalizza accuratamente nantu à i sughjetti ancu cù circa 60% di intensità di luce ambientale più bassa. Inoltre, l'ISOCELL JN1 supporta a registrazione di video finu à a risoluzione 4K à 60 fps è i video slow-motion in risoluzione Full HD à 240 fps.

U novu sensoru di foto di Samsung hà assai prubabilmente truvà un locu in a camera posteriore di i telefoni smartphones di gamma bassa è media (chì i moduli di foto ùn anu micca da esce da u corpu per via di a so piccula dimensione) o a camera frontale di alta gamma. finisci i telefoni. Pò esse assuciatu cù una lente grandangulare, una lente ultra-grandangolare o una lente telephoto.

U più lettu d'oghje

.