Chiudi annunziu

I spedizioni di smartphone glubale anu diminuite da 10% trimestrale in u primu trimestre di questu annu, ma anu aumentatu da 20% annu à l'annu. In totale, quasi 355 milioni di smartphones sò stati spediti à u mercatu, cù Samsung chì hà a più grande parte cù 22 per centu. A cumpagnia di ricerca di marketing Counterpoint Research hà dichjaratu questu in u so novu rapportu.

Era secondu in l'ordine cù una parte di 17% Apple, chì in u trimestre precedente era u capu di u mercatu à a spesa di Samsung, seguita da Xiaomi (14%) è Oppo (11%).

Counterpoint Research scrive ancu in u so rapportu chì Apple malgradu a diminuzione di u quartu à u quartu, hà rignatu unflinchingly u mercatu nordamericanu - hà tenutu una parte di 55%. Hè stata seguita da Samsung cù 28 per centu.

In Asia, Samsung hà avutu un Apple a listessa parte - 12%, ma i marchi chinesi Xiaomi, Oppo è Vivo guvernanu quì.

Tuttavia, Samsung era u numeru unu in Europa, America Latina è u Mediu Oriente. In u primu mercatu citatu, ellu "muzzicà" una parte di 37% (u sicondu è u terzu in ordine eranu Apple è Xiaomi cù 24, rispettivamente 19 per centu), nantu à u sicondu 42% (u secondu è u terzu eranu Motorola è Xiaomi cù 22 è 8 per centu, rispettivamente) è in u terzu hà avutu una parte di 26%.

Counterpoint Research hà publicatu ancu qualchì infurmazione interessante nantu à u mercatu di i telefoni push-button, induve Samsung figura in a quarta pusizione. I spedizioni glubale sò cascate di 15% trimestrale è 19% annu in annu. L'India ferma u più grande mercatu per i telefunini push-button cù una parte di 21%, mentre chì Samsung era secondu in ordine cù una parte di 19%.

U più lettu d'oghje

.