Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Sò un'anima creativa è ti piace à inventà gadgets pratichi micca solu per a casa? Sarete sorpresu di quantu ghjucatu è faciule pudete fà diversi accessori per u vostru Apple prudutti. A fabricazione nantu à una stampante 3D renderà a vostra vita più faciule una volta per tutte, è ancu risvegliarà u vostru spiritu criativu.

I stampanti sò ideali per a stampa 3D Creality ENDER 3 a Creality ENDER 3 V2, chì impressionanu à prima vista cù u so design d'alta qualità. U cuntrollu utilizendu a grande visualizazione faciule da leghje hè faciule quant'è caccià l'articulu stampatu. Inoltre, ùn devi micca preoccupatu di cumprà accessori supplementari. Tuttu ciò chì hè necessariu per l'assemblea hè inclusu in u pacchettu. L'assemblea dura solu uni pochi di minuti per un espertu è un massimu di duie ore per un dilettante.

stampante 3D 7

Un cuntrollu simplice

U vantaghju principali Creality ENDER 3 è Creality ENDER 3 V2 cù una velocità di stampa normale di 50 mm/s, l'area di stampa hè 220 x 220 x 250 mm. Avete l'uppurtunità di stampà mudelli da a dimensione di un anellu à i titulari di telefoni più grande. Tuttavia, hè necessariu aspittà un requisitu di tempu più altu. In questu casu, ùn devi micca preoccupatu di a perdita di energia, stampanti ricurdate l'ultima pusizioni di a piattaforma di stampa è quandu u putere hè restauratu, simpricimenti cuntinueghjanu a stampa.

Sò basati nantu à a tecnulugia di stampa FDM, chì usa una stringa di stampa cum'è materiale per creà mudelli. Questu passa per u capu di stampa, induve u materiale si funnu in un statu semi-liquidu è hè appiicatu gradualmente à u sustrato di custruzzione. Inoltre, l'imprese sò universali è hè pussibule aghjurnà u so spaziu di stampa è aghjunghje, per esempiu, un sensoru di livellu BL Touch per una precisione di stampa più alta.

Un aiutu praticu

Queste stampanti 3D offrenu un rendimentu veramente altu à un prezzu bassu è assequible. Sò perfetti per tutti quelli chì li piace à esse interessatu in a tecnulugia è pruvà cose novi. Cù Creality ENDER 3 o Creality ENDER 3 V2 pudete creà un supportu per u vostru iPhone, AirPods o Apple Watch. Ma pudete ancu stampà, per esempiu, un logu da Apple, una copertina di u telefunu, è un stand per un MacBook o iPad. Ùn ci hè micca limiti à a creatività. Pudete esse inspiratu da i prudutti digià finiti i quì, induve pudete ancu truvà struzzioni precise per a produzzione libera.

Na Alza.cz truverete una larga selezzione di qualità stampante 3D micca solu per i prufessiunali, ma ancu per l'artisti o per i briganti. Allora ùn esitate micca è mudificà un pruduttu originale avà.

U più lettu d'oghje

.