Chiudi annunziu

telefonu Samsung Galaxy S21 Ultra pare ch'ellu soffre di un bug stranu chì hà fattu a vita incunificata per i so patroni per l'ultimi mesi. Sicondu numerosi raporti da i pruprietarii di u mudellu di punta di u flagship attuale di Samsung, l'app di càmera face chì a bateria si sguassate anormalmente rapidamente quandu u telefunu hè inattivu.

Questu hè più prubabile di succede in una situazione induve i pruprietarii camminanu cù u telefunu in a so sacchetta. Questu hè apparentemente causatu da u fattu chì l'applicazione di càmera sveglia u telefunu quandu u muvimentu hè rilevatu. U scaricamentu di a bateria pò esse da ligeru à assai notevuli secondu u dispusitivu - almenu un utilizatore hà signalatu una caduta di putenza di 21% in u cursu di sette ore è dopu solu 15 minuti di tempu di schermu. L'unicu modu per sapè se qualcosa hè sbagliatu hè di utilizà una di l'applicazioni avanzate di monitoraghju di a bateria (cum'è tato), cum'è standard androidU strumentu di monitoraghju di a batteria di ov ùn mostra nunda di male.

Hè da nutà chì Galaxy U S21 Ultra ùn hè micca l'unicu dispositivu chì face stu prublema. Certi pruprietarii Galaxy Nota 20 Ultra anu nutatu chì l'app di càmera sveglia u telefunu assai cum'è l'app di foto nantu à a seconda Ultra, in ogni modu, ùn anu nutatu nisun effettu nantu à a vita di a bateria. È tù ? Tu sì u pruprietariu Galaxy S21 Ultra o Note 20 Ultra è avete stu prublema? Fateci sapè in i cumenti sottu à l'articulu.

U più lettu d'oghje

.