Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Pensendu à cumprà cuffie Apple AirPods o Apple AirPods Pro, ma i so prezzi standard parenu troppu altu? Allora avemu una notizia sensazionale per voi. I dui mudelli sò in vendita in Mobile Emergency è sò veramente solidi.

Sè vo site un fan di cuffie classiche è ùn vulete micca spende troppu soldi in cuffie, pudemu ricumandemu cuffie Apple AirPods 2a generazione, u prezzu di quale hè cascatu da 4790 corone à un grande 3490 corone. Per questu prezzu, uttene cuffie wireless di gran sonu cù una vita di bateria solida chì pò esse cuntrullata cun un toccu efficiente. Serete ancu piacè cù u microfonu d'alta qualità, grazia à quale ùn serà micca un prublema per trattà e telefonate cù u vostru circondu.

Apple Pudete cumprà AirPods per 3490 corone quì

Sè vo site un utilizatore più esigente in quantu à u sonu o site più còmode cù cuffie cù un design plug, duvete ghjunghje per Apple AirPods Pro. Quessi sò carattarizati micca solu da un disignu di plug, ma ancu da una funzione per a suppressione attiva di u rumore ambientale o un modu di permeabilità. Cum'è in u casu di l'AirPods classici, l'auriculare offre microfoni di qualità per trattà e chjama è una vita di bateria solida. In corta è bè, questu hè u mudellu di punta in a gamma di Apple. È hè precisamente per quessa chì hè piacevule chì queste cuffie ponu esse acquistate per solu 5890 corone invece di i soliti 7290 corone.

Apple Pudete cumprà AirPods Pro per 5890 corone quì

airpods pro

U più lettu d'oghje

.