Chiudi annunziu

Samsung pò avè messu e so ambizioni di a realtà virtuale in attesa, ma pò ghjucà un rolu centrale in i piani di Sony per i so auriculari VR "next-gen", u PSVR 2. Mentre chì parechji pruduttori di auriculari VR utilizanu a tecnulugia LCD in elli, Sony hà dettu chì vulete. aduprà a tecnulugia OLED di PSVR 2 Samsung.

I dui tecnulugii di visualizazione LCD è OLED anu i so prufessi è cunsuntivi quandu sò usati in VR. A tecnulugia OLED hè cunnisciuta per offre un megliu cuntrastu è u tempu di risposta, mentre chì i pannelli LCD VR ponu avè una risuluzione più alta è menu di un effettu di "porta di schermu" (un effettu induve l'utilizatore pare chì fighjulà u mondu attraversu una schermu di maglia).

Sicondu Bloomberg, Sony pensa à lancià u PSVR 2 à a fine di l'annu prossimu. Nè u giant tecnulugia giapponese, nè Samsung, o a so divisione Samsung Display, ùn hà micca cummentatu nantu à a materia. L'auriculare PlayStation VR originale hè andatu in vendita in 2016 è hà utilizatu a visualizazione AMOLED 120Hz di Samsung. U pannellu avia una diagonale di 5,7 inch è una risuluzione relativamente bassa per un headset VR - 1920 x 1080 px (960 x 1080 px per ogni ochju).

L'specificazioni di a presunta visualizazione OLED di Samsung per u PSVR 2 ùn sò micca cunnisciute à questu mumentu, ma u pannellu pò esse espertu chì offre una risoluzione più alta è una densità di pixel. Samsung hà pruvatu à spinghje i limiti di a densità di pixel cù questi display per un bellu pezzu, ma u so primu pannellu OLED. promettendu una densità di 1000 ppi ùn hè micca previstu d'arrivà finu à u 2024.

U più lettu d'oghje

.