Chiudi annunziu

Samsung vanta una funzione di spartera senza filu assai efficace chjamata Quick Share. Hè veloce è funziona perfettamente trà smartphones Galaxy, tablette è laptop. Ma chì si vulete sparte i schedari cù androidcù smartphones di altre marche? In questu casu, pudete aduprà a funzione Nearby Share di Google, ma hè spessu più lenta chè Quick Share. Gruppu di pruduttori  androidL'imprese di u telefuninu cercanu di risolve stu prublema cù u so propiu standard di spartera di schedari, è Samsung hè avà unitu.

Sicondu u famosu universu Ice leaker, Samsung hà unitu à a Mutual Transmission Alliance (MTA), chì hè stata fundata dui anni fà da e cumpagnie cinesi Xiaomi, Oppo è Vivo è avà include OnePlus, Realme, ZTE, Meizu, Hisense, Asus. è Squalu Neru. Hè pussibule chì Samsung integrarà i protokolli MTA in Quick Share, chì permettenu à a funzione di sparte facilmente i fugliali cù smartphones è laptops di altre marche.

A suluzione MTA usa a tecnulugia Bluetooth LE per scansà i dispositi cumpatibili in a vicinanza, è a spartera di i fugliali attuale si faci via una cunnessione P2P basatu annantu à u standard Wi-Fi Direct. A velocità media di spartera di i schedari attraversu stu standard hè di circa 20 MB/s. Supporta a spartera di documenti, foto, video o schedarii audio.

À u mumentu ùn hè micca cunnisciutu quandu Samsung pensa à liberà u novu sistema di spartera di schedari à u mondu, ma pudemu amparà di più in i mesi à vene.

U più lettu d'oghje

.