Chiudi annunziu

Samsung cuntinueghja à liberà l'aghjurnamentu di sicurezza di ghjugnu. Unu di i so altri destinatari hè un smartphone di quattru anni Galaxy J7 (2017).

Novu aghjurnamentu per Galaxy U J7 (2017) porta a versione di firmware J730GMUBSCCUF3 è hè attualmente distribuitu in Messico. In i ghjorni dopu, si deve sparghje à altri anguli di u mondu.

U patch di sicurezza di ghjugnu include più di quattru decine di correzioni da Google è 19 correzioni da Samsung, alcune di e quali sò state marcate cum'è critiche. Fixs da Samsung hà indirizzatu, per esempiu, autentificazione incorrecta in u SDK SDP, accessu incorrectu in i paràmetri di notificazione, errori in l'applicazione Samsung Contacts, buffer overflows in u driver NPU o vulnerabilità ligati à l'Exynos 9610, Exynos 9810, Exynos 9820 è Exynos. 990 chipsets.

Galaxy U J7 (2017) hè stata lanciata in lugliu 2017 cù Androidem 7.0 Nougat. U telefunu hà ricevutu duie aghjurnamenti principali di u sistema - Android 8.0 à Android 9.0 cù una superstruttura One UI 1.11. L'aghjurnamentu di sicurezza precedente chì Samsung hà liberatu per questu era u patch per u mese di marzu. Pò esse previstu chì u giant di u smartphone sudcoreanu smetterà prestu di liberà novi aghjurnamenti di software.

U più lettu d'oghje

.