Chiudi annunziu

Samsung hà chjusu u so dipartimentu di sviluppu di u processatore in-house à a fine di l'annu passatu perchè i core di Mongoose eranu in ritardi in u rendiment cumparatu cù i disinni da ARM. Qualcomm hà cessatu d'utilizà nuclei proprietarii parechji anni fà. Tuttavia, chì avà pò cambià, almenu secondu un novu rapportu da a Corea di u Sud.

Sicondu un leaker chì porta u nome Tron in Twitter, citendu u situ web sudcoreanu Clien, Samsung prova di reclutà l'ex ingegneri Apple è AMD, unu di i quali era assai implicatu in u sviluppu di i chip di u giant tech di Cupertino. Questu ingegnere senza nome si dice chì esige ch'ellu hà u cuntrollu tutale di a so propria squadra è esse capace di sceglie quale ellu porta à quella squadra.

Apparentemente, Samsung ùn hè micca cuntentu cù u funziunamentu di u core di processore recentemente introduttu Cortex-X2 è à circà una suluzione più efficace. U giant tecnologicu sudcoreanu hè digià travagliatu cù Google per sviluppà u so propiu chipset è cù AMD integrendu u chip graficu RNDA2 in u chipset Exynos.

Qualcomm, chì hà compru Nuvia uni pochi mesi fà, hè previstu di presentà i so propri disinni di processore prestu. Nuvia hè stata fundata da l'antichi ingegneri Apple chì anu participatu à u sviluppu di i so chip M1, A14 è più vechji. E persone chì anu travagliatu nantu à i chipsets d'Apple parenu esse una commodità calda in u mondu tecnologicu avà.

U più lettu d'oghje

.