Chiudi annunziu

Samsung hà mostratu novi prudutti à u Mobile World Congress di Barcellona dapoi anni. Tuttavia, l'annu passatu, cum'è l'altri, ùn hà micca avutu sta chance, postu chì u MWC hè statu annullatu per via di a pandemia di coronavirus. Quist'annu, però, a più grande fiera di a tecnulugia mobile si farà da u 28 di ghjugnu à u 1 di ghjugnu. Lugliu è Samsung participa in questu in forma di trasmissione virtuale.

MWC hè normalment tenutu à a fine di ferraghju; l'urganizatori anu sceltu a data più tardi per chì a situazione di coronavirus puderia calmà un pocu intantu. L'edizione di quist'annu averà una forma "ibrida", vale à dì chì serà pussibule di participà à a fiera in persona è virtuale, da u puntu di vista di i visitori è di l'espositori. Samsung hà sceltu l'ultima opzione è hà insinuatu ciò chì pudemu aspittà da u so live stream.

U giant tecnologicu sudcoreanu mostrarà cumu l'ecosistema di i dispositi cunnessi Galaxy arricchisce a vita di e persone, cusì hè prubabile d'annunzià alcune nutizie relative à l'IoT. Inoltre, revelarà "a so visione per u futuru di smartwatches". Hè digià statu cunfirmatu chì u prossimu smartwatch Samsung serà un software alimentatu da una nova versione di u sistema WearL'OS chì travaglia inseme cù Google. Cum'è parte di u so avvenimentu, avemu prubabilmente amparà di più nantu à sta piattaforma, quali opportunità offre à i sviluppatori è ciò chì e novi sperienze offre à l'utilizatori. À u cuntrariu, hè assai improbabile chì u prossimu orologio sia presentatu in questa occasione Galaxy Watch 4 à Watch Attivu 4. Questi duveranu esse lanciati da Samsung in Aostu, cù novi smartphones plegabili Galaxy Piega à Z 3 a Da Flip 3.

U più lettu d'oghje

.