Chiudi annunziu

Sicondu un studiu publicatu recentemente da Newzoo, i rivenuti mundiali di l'esports puderanu ghjunghje à $ 1,1 miliardi (circa CZK 23,6 miliardi) à a fine di questu annu, chì seria 14,5% più annu annu. L'Esports hè avà un affari più prufittu chì mai è Samsung a sà, dopu avè diventatu u sponsor ufficiale di a squadra di esports di David Beckham. E quale sà, forse Samsung diventerà un sponsor prestu UFC in diretta avvenimenti.

Samsung hè avà u sponsor ufficiale di Guild Esports, una squadra coproprieta di l'ex capitanu inglese David Beckham. L'urganizazione di l'Esports basata in Londra hè stata listata in a Borsa di Londra l'ottobre scorsu.

U giant tecnulugicu sudcoreanu ùn hà micca furnitu alcun dettagliu in quantu à u so novu rolu di sponsorizazione, ma secondu u situ web di CityAM, u 50% di u valore di "l'affare" serà pagatu in cash è l'altra mità serà in forma di equipaggiu tali. cum'è monitori. A Corea di u Sudu hè cunsideratu a culla di l'Esports. Hè quì chì u fenomenu hè natu, dunque ùn hè micca una grande sorpresa chì Samsung hà gestitu a so propria squadra di esports in u passatu. A so squadra hè stata chjamata Samsung Galaxy è hè stata fundata in 2013 dopu chì a cumpagnia hà acquistatu l'urganisazioni esports MVP White è MVP Blue. A squadra hà cumpetitu in ghjochi sportivi populari cum'è Starcraft, Starcraft II è League of Legends è hà operatu finu à u 2017 quandu anu vintu u torneu mundiale in l'ultimu titulu.

Samsung ùn hà micca gestitu una squadra di esports da tandu, ma hà cuntinuatu à esse visibilmente implicatu in u campu. In aprile di questu annu, hè diventatu un cumpagnu di hardware di l'urganizazione americana di esports CLG è hà svelatu un novu avvenimentu di esports in u stessu mese. Hè ancu assuciatu cù l'urganisazione olandese H20 Esports Campus per creà un prugramma di apprendimentu per i disegnatori di ghjocu di talentu.

U più lettu d'oghje

.