Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Un scontu sfarente ogni ghjornu. Mobil Emergency hà lanciatu una nova campagna induve offre un pruduttu à u prezzu più bassu di u mercatu ogni ghjornu per 24 ore. L'offerta hè limitata micca solu in u tempu, ma ancu in u numeru di pezzi. L'avvenimentu hè ghjustu principiatu oghje è u pruduttu di debut hè u smartwatch Honor Watch ES

1520_794_Honor_Watch_IS
MP_avvenimentu di un ghjornu

Piuttostu chè un sguardu, avemu da Onore Watch ES puderia esse descrittu cum'è una bracciale intelligente nantu à i steroidi. U disignu s'assumiglia veramente à un tracker di fitness, ma hà un display AMOLED 1,64" è offre un equipamentu assai decentu. Ùn manca micca a capacità di misurà 95 attività fisiche diverse, rilevazione automatica di l'eserciziu, monitoraghju cuntinuu di a freccia cardiaca, monitoraghju di u sonnu o di u stress, a resistenza di 10 ghjorni è ancu una funzione per monitorà u livellu di l'ossigenu in u sangue. Cum'è parte di l'avvenimentu di un ghjornu, acquistà Honor Watch ES solu nantu 1 CZK (precedentemente CZK 2), mentre chì questu hè attualmente u prezzu più bassu mai in u mercatu domesticu.

 

Pudete sempre truvà l'avvenimentu di un ghjornu direttamente nantu à a pagina iniziale mp.cz. U pruduttu di prezzu speciale cambia ogni ghjornu à 8:00 AM. Pudemu digià revelà chì l'orologi Honor d'oghje seranu rimpiazzati da i cuffie wireless Sony dumani, è in i ghjorni dopu i prudutti di Apple è i Beats. Per ùn mancà nisun scontu, basta à fighjà u situ di Emergenza Mobile ogni ghjornu.

U più lettu d'oghje

.