Chiudi annunziu

Samsung hà digià publicatu un aghjurnamentu cù Androidem 11 nantu à a maiò parte di i so smartphones è tablette cumpatibili. Tuttavia, ci sò ancu parechji dispusitivi chì ùn anu micca ricevutu. U giant tecnulugicu coreanu hà avà cuminciatu à lancià un aghjurnamentu cù Androidem 11 è a superstruttura One UI 3.1 per un smartphone durable di dui anni Galaxy Xcover 4s.

Novu aghjurnamentu per Galaxy L'Xcover 4s porta a versione di firmware G398FNXXUCCUF4 è hè attualmente dispunibule in Pulonia. In i ghjorni dopu, si deve sparghje in altri paesi di u mondu. Include u patch di sicurezza di ghjugnu.

Dopu avè installatu l'aghjurnamentu, u telefunu deve riceve nutizie cum'è bolle di chat, un widget separatu per a riproduzione di media, una sezione di conversazione in u pannellu di notificazione, permessi una volta o accessu più faciule per cuntrullà i dispositi intelligenti di casa. In più, l'aghjurnamentu duveria purtà un disignu di l'interfaccia d'utilizatore rinfrescata, opzioni di schermu di serratura dinamica mejorate, app Samsung native perfezionate, cuntrolli parentali megliu, una app di Device riprogettata. Care o l'opzione per sguassà i dati di u locu da e foto quandu i sparte.

Galaxy Xcover 4s hè stata lanciata in lugliu 2019 cù Androidem 9.0. Hè ricivutu un aghjurnamentu d'aprile passatu cù Androidem 10 è a superstruttura One UI 2.0.

U più lettu d'oghje

.