Chiudi annunziu

U prossimu smartphone plegable di Samsung Galaxy Z Fold 3 hà ricevutu una di e certificazioni più impurtanti in questi ghjorni - FCC, chì significa chì a so ghjunta hè inexorablemente vicinu. A certificazione hà cunfirmatu chì u telefunu serà u primu "puzzle" di u giant tecnologicu coreanu per sustene u stylus S Pen.

In particulare, a versione americana di Fold 3 (SM-F926U è SM-F926U1) hà ricevutu a certificazione FCC. Da a documentazione annessa, pare chì, in più di u S Pen, u dispusitivu sustene ancu e rete 5G, Wi-Fi 6, Bluetooth, NFC, tecnulugia UWB è ricarica wireless Qi cù una putenza di 9 W, è ancu inversu. ricarica wireless.

Galaxy Sicondu infurmazioni micca ufficiali finu à avà, Z Fold 3 avarà un display esternu di 7,55-inch principale è 6,21-inch cù supportu di freccia di rinfrescante di 120Hz, un chipset Snapdragon 888, almenu 12 GB di RAM, 256 o 512 GB di memoria interna, un camera tripla cù una risoluzione di trè volte 12 MPx, una camera sub-display cù una risoluzione di 16 MPx, una camera selfie 10 MPx nantu à u display esternu, parlanti stereo, certificazione IP per resistenza à l'acqua è a polvera è una batteria cù una capacità di 4400 mAh è supportu per a carica rapida cù una putenza di 25 W.

U telefunu deve esse - cù un altru "bender" da Samsung Galaxy Z-Flip 3 - introduttu in Aostu.

U più lettu d'oghje

.