Chiudi annunziu

Finu à l'intruduzioni di i prossimi telefoni di a serie di punta di Samsung Galaxy S22 hà ancu almenu una mità d'annu per andà, ma alcuni di i so presunti parametri sò digià cuminciati à fughje in l'aria, per esempiu, quelli chì sò ligati à dimensioni di visualizazione. Avà, u primu fan render di u S21 Ultra hè apparsu in linea, chì mostra u stupente design è a camera principale gigante.

I resi di cuncettu publicati da LetsGoDigital mostranu una visualizazione praticamente senza bisellu cù un foru circular è anguli arrotondati, è in u spinu un modulu fotograficu massivu custituitu da un sensore principale gigante è quattru sensori più chjuchi disposti in un quadratu. U S22 Ultra sustenerà ancu u S Pen, secondu l'imaghjini, ma ùn hà micca un slot dedicatu per questu.

I renders mostranu ancu un portu USB-C situatu à u fondu, ma u jack 3,5mm manca. In generale, u disignu pare esse ispiratu per u smartphone per a maiò parte Galaxy S21 Ultra, ma cù una diffarenza in a forma di una camera più grande è frames di visualizazione più sottili. L'imaghjini mostranu u telefunu in cinque culori - neru, blu, verde, rossu è biancu.

Sicondu l'infurmazioni "darreri a scena", serà Galaxy U S22 Ultra hà un display OLED cù tecnulugia LTPO è una dimensione di 6,8 o 6,81 inch, è prubabilmente serà alimentatu da u prossimu chipset di punta di Samsung, cum'è l'S22 è S22+. Exynos 2200. Inoltre, e fughe dichjaranu chì nè u mudellu averà una camera sub-display (duverebbe debutà in u prossimu "jigsaw" Galaxy Da Fold 3).

U più lettu d'oghje

.