Chiudi annunziu

Aieri à u Mobile World Congress (MWC) Samsung hà presentatu a nova interfaccia d'utilizatore One UI Watch, chì porta u smart watch ancu più vicinu Galaxy Watch telefoni cellulari. Inoltre, a cumpagnia hà cunfirmatu chì ci sarà una interfaccia One UI Watch dispunibule nantu à una nova piattaforma unificata creata inseme cù Google. U risultatu serà un rendimentu migliuratu, una megliu cooperazione di l'orologi è i telefoni smartphones cù u sistema operatore Android è accessu à più applicazioni. Sia sta piattaforma cumuna unificata è l'interfaccia d'utilizatore One UI Watch trovu in u novu mudellu Galaxy Watch, chì serà presentatu à l'utilizatori durante l'estiu à l'avvenimentu Unpacked.

"Per prufittà di tuttu u putenziale di a tecnulugia wearable, hè necessariu di custruisce nantu à a nostra cumpetenza è cunniscenza à longu andà, è ancu a cullaburazione cù i partenarii di l'industria cù quale avemu creatu un ecosistema apertu inseme", disse Patrick Chomet, vicepresidentu. è direttore di l'esperienza di i clienti in a divisione di cumunicazioni mobile Samsung Electronics. "Questu ci permette di migliurà l'esperienza di smartwatch è tutta l'operazione di l'ecosistema Galaxy cusì chì i clienti piacenu veramente ".

Cù una UI Watch è una nova piattaforma unificata cù i pruprietarii di orologi Galaxy Watch ponu aspettà una sperienza d'utilizatore completamente nova. Basta à stallà l'app nantu à u vostru telefunu è si stalla automaticamente nantu à u vostru watch s'ellu hè cumpatibile cù questu. Per esempiu, se installate una applicazione nantu à u vostru telefunu chì mostra l'ora attuale in diversi fusi orari, vi vede ancu nantu à a visualizazione di u watch. È se, invece, bluccà una chjama o un missaghju entrante cù l'orologio, u numeru datu fermarà ancu bluccatu in u telefunu.

A piattaforma unificata offre novi funzioni è ponu direttamente in l'ambiente Galaxy Watch integrà l'applicazioni populari di terze parti dispunibuli in a tenda online di Google Play. Cusì, l'atleti è l'amatori di fitness ponu gode di e so applicazioni preferite cum'è Adidas Running, GOLFBUDDY Smart Caddie, Strava o Swim.com, i fan di benessere interessate in un stile di vita sanu è equilibratu apprezzeranu a cumpatibilità cù Calm or Sleep Cycle, i fan di musica ponu gode di Spotify. o YouTube Music, è Google Maps serà utile in viaghju. Grazie à a cooperazione cù parechji partenarii, ci hè solu qualcosa per tutti.

"Samsung è Google anu travagliatu inseme per un bellu pezzu, è a nostra cullaburazione hà sempre pagatu per i clienti, migliurà fundamentalmente l'esperienza di l'utilizatori", hà dettu Sameer Samat, vicepresidentu di gestione di i prudutti di sistemi. Android a Wear di Google. "Questu certamente si applica ancu à a nova piattaforma unificata, chì presenteremu per a prima volta nantu à u novu watch Samsung. Galaxy Watch. In cuuperazione cù Samsung, offreremu à l'utilizatori una vita di batteria più longa, risposte più veloci è parechje applicazioni, cumprese quelle di Google ".

Inoltre, Samsung offre ancu un strumentu migliuratu per a creazione di facci di watch, chì certamente serà apprezzatu da i sviluppatori. Ancu quist'annu, i sviluppatori di applicazioni per Android ponu dà modu à a creatività è creanu novi disinni interessanti per ogni pruprietariu di l'orologio Galaxy Watch puderia adattà a so apparenza à u so propiu umore è gustu.

Novu orologio Galaxy Watch seranu u primu dispositivu cù l'interfaccia d'utilizatore One UI Watch è una nova piattaforma unificata. Samsung li prisentarà à l'avvenimentu tradiziunale Unpacked durante l'estate cù altri dispositi.

U più lettu d'oghje

.