Chiudi annunziu

Sò passati solu uni pochi di ghjorni da chì a stampa ufficiale di i prossimi telefoni pieghevoli di Samsung hà colpitu l'onda. Galaxy Piega à Z 3 è Z Flip 3, è ci sò novi, ancu più vivi. Sta volta, però, solu i secondi "puzzles" citati sò cuncernati. Oltre à elli, u so primu video hè statu ancu filtratu.

I novi renders è video cunfirmanu ciò chì avemu vistu prima - un display esternu significativamente più grande cumparatu cù i so predecessori, una camera doppia disposta verticalmente accantu à ellu è cornici notevolmente più sottili intornu à u display.

Galaxy Sicondu e filtrazioni dispunibili, u Flip 3 averà un display Dynamic AMOLED di 6,7 inch cù supportu di freccia di rinfrescante di 120 Hz è un display esternu di 1,9 inch, un chipset Snapdragon 888 o Snapdragon 870, 8 GB di RAM è 128 o 256 GB di internu. memoria.un lettore di impronte digitali situatu à u latu, resistenza aumentata secondu u standard IP, una nova generazione di vetru protettivu UTG è una batteria cù una capacità di 3300 o 3900 mAh è supportu per a carica rapida cù una putenza di 15 W. esse dispunibule in culori neri, verdi, viola chiaru è beige.

Inseme cù a terza generazione di Fold, apparentemente serà lanciata à u principiu d'aostu.

U più lettu d'oghje

.