Chiudi annunziu

Samsung hà iniziatu à lancià u patch di sicurezza di lugliu. I so primi destinatari sò i mudelli di serie Galaxy S10.

L'ultima aghjurnazione di u software per a serie di dui anni porta a versione di firmware G973FXXSBFUF3, è succede à esse distribuitu in a Repubblica Ceca in u mumentu. Duverebbe sparghje in altri paesi di u mondu in i ghjorni à vene. L'aghjurnamentu ùn pare micca include alcuna migliione o funzioni novi.

Attualmente ùn hè micca cunnisciutu ciò chì a sicurezza emette l'ultimi indirizzi di patch di sicurezza, ma duvemu sapè in i prossimi ghjorni (Samsung sempre publica u catalogu di patch cù qualchì ritardu per ragioni di sicurezza). Ricurdativi chì l'ultimu patch di sicurità hà purtatu 47 correzioni da Google è 19 correzioni da Samsung, alcune di e quali sò stati marcati cum'è critichi. Fixs da Samsung hà indirizzatu, per esempiu, autentificazione incorrecta in u SDK SDP, accessu incorrectu in i paràmetri di notificazione, errori in l'applicazione Samsung Contacts, buffer overflows in u driver NPU o vulnerabilità ligati à l'Exynos 9610, Exynos 9810, Exynos 9820 è Exynos. 990 chipsets.

Sì pussede unu di i mudelli Galaxy S10, duvete riceve una notificazione annantu à una nova aghjurnazione avà. Se ùn l'avete ancu ricevutu è ùn vulete micca aspittà, pudete pruvà à inizià a stallazione manualmente selezziunate l'opzione Settings, toccu l'opzione Actualizazione di u software è selezziunate una opzione Scaricate è installate.

U più lettu d'oghje

.