Chiudi annunziu

In i ghjorni passati, ci sò stati raporti chì u mudellu più altu di a prossima serie flagship di Samsung Galaxy S22 - S22 Ultra - riceverà u so prossimu sensore di foto cù una risoluzione di 200 MPx. In ogni casu, secondu una nova filtrazione publicata da un leaker rispettatu, Samsung fermarà cù a risoluzione di 108 MPx.

Sicondu a legenda trà i leakers di l'universu Ice, Samsung pensa à aduprà una versione "migliurata" di l'attuale sensore ISOCELL HM22 108MPx in u S3 Ultra chì hà debuttatu in Galaxy S21 Ultra. Tuttavia, ùn hà micca dettu esattamente ciò chì vulia dì da a parolla "migliurata". Ci sò ancu speculazioni in l'ultimi ghjorni chì u prossimu flagship Xiaomi serà u primu à aduprà u sensoru 200MPx di u giant tecnologicu coreanu.

Ùn avemu micca altre specificazioni di càmera di u novu Ultra per u mumentu informace, in ogni modu, hè assai prubabile chì avarà una camera periscopiu, un sensor ultra-largu è un paru di lenti telephoto cum'è u so predecessore. Altrimenti, secondu i rapporti "darreri à l'scena", l'S22 Ultra presentarà un display OLED di 6,8-inch o 6,81-inch cù tecnulugia LTPO è (cum'è l'altri mudelli di a serie) u futuru chip di punta Snapdragon 895 di Qualcomm, inseme cù u prossimu Samsung. chipset top-of-the-line Exynos cù GPU da AMD. A nova serie flagship deve esse lanciata à principiu di l'annu prossimu.

U più lettu d'oghje

.