Chiudi annunziu

Ancu l'intruduzione di a prossima serie di punta di Samsung Galaxy S22 hè sempre luntanu, i rumuri annantu à questu anu digià cuminciatu à entre in l'onda u primu accusatu informace. Sicondu l'ultimi rapporti non ufficiali, u mudellu di punta - u S22 Ultra - presenta una camera di marca Olympus 200 MPx è supportu S Pen.

L'ultima filtrazione, chì vene da a Corea di u Sud, contraddice una filtrazione più antica chì parlava di una camera principale di 22MP per u S108 Ultra (i mudelli S22 è S22 + utteneranu una camera principale di 50MP, secondu una fuga ancu più antica). A nova filtrazione ammenta ancu chì u mudellu di punta avarà supportu di stylus (u so predecessore hà digià avutu) è un totale di cinque camere chì portaranu a marca di fotografia Olympus famosa in u mondu. S'ellu era veru, Olympus s'uniria à altre marche famose, cum'è Zeiss, Leica o Hasselblad, chì anu travagliatu cù parechji pruduttori di smartphones nantu à e so camere dapoi qualchì tempu.

A quistione hè, per chì Samsung hà daveru bisognu di un fabricatore giapponese? U giant tecnulugicu coreanu hà pruduciutu prima e so propiu fotocamere senza specchiu prufessiunale. Hè ancu un capu mundiale in tecnulugia di càmera di smartphone. A so presunta cullaburazione cù l'Olimpu avaristi dunque sensu da un puntu di vista di marketing piuttostu chè tecnulugicu.

U più lettu d'oghje

.