Chiudi annunziu

Samsung ùn piacerà micca questu un pocu - Amazon canadese hà listatu prematuramente u so prossimu watch Galaxy Watch 4 à Watch 4 Classic. In più di i renditi ufficiali è certi parametri, a tenda hà ancu publicatu u so prezzu è a data di liberazione.

Galaxy Watch 4 serà dispunibule in dimensioni 40mm è 44mm, secondu a tenda, è fatta da aluminiu, mentre chì u Watch 4 Classic sò da esse pruposti in dimensioni 42 è 46 mm è esse fatti di acciaio inox. E so versioni più chjuche sò supposti avè una schermu 1,19-inch, e versioni più grande anu una schermu 1,36-inch. E versioni più chjuche sò per riceve una batteria cù una capacità di 247 mAh, versioni più grande cù una capacità di 361 mAh. In quantu à u disignu, a tenda hà cunfirmatu Watch 4 Classic averà sfarente Watch 4 lunetta rotante fisica.

 

Galaxy Watch 4 serà dispunibule in dimensioni 40, 44mm è in aluminiu, secondu a tenda, mentre Watch 4 Classic sò da esse pruposti in dimensioni 42 è 46 mm è esse fatti di acciaio inox. E so versioni più chjuche sò supposti avè una schermu 1,19-inch, e versioni più grande anu una schermu 1,36-inch. E versioni più chjuche sò per riceve una batteria cù una capacità di 247 mAh, versioni più grande cù una capacità di 361 mAh. In quantu à u disignu, a tenda hà cunfirmatu Watch 4 Classic averà sfarente Watch 4 lunetta rotante fisica.

A tenda hà ancu cunfirmatu chì i dui orologi offriranu a misurazione di u grassu di u corpu cù a freccia cardiaca, l'ossigenu di sangue è u seguimentu di u sonnu. Hè prubabile chì puderanu ancu misurà l'EKG è a pressione sanguigna, ma queste caratteristiche ùn saranu micca dispunibili fora di a scatula in tutti i mercati. In termini di cunnessione, anu Wi-Fi, Bluetooth, GPS è NFC. I mudelli cù LTE anu ancu esse dispunibili, ma ùn sò micca stati listati in a tenda.

Galaxy Watch 4 in a versione più chjuca duveria custà 310 dollari canadiani (circa 5 curone), a versione più grande duveria custà 400 dollari canadiani (circa 347 CZK). Watch 4 Classic sò da esse venduti in a versione più chjuca per 428 dollari canadiani (circa 7 400 curone) è in a versione più grande per 464 dollari canadiani (circa 8 mila CZK). I dui orologi sò previsti per esse in vendita u 27 d'Aostu. Ricurdativi chì Samsung hà da esse presentati l'11 d'Aostu (inseme cù novi "puzzles" Galaxy Da Fold 3 a volta 3 è cuffie wireless Galaxy Germogli 2).

U più lettu d'oghje

.