Chiudi annunziu

Ùn hè micca inusual per i smartphones per sperienze prublemi di visualizazione di volta in volta. Tuttavia, s'è vo aduprate un dispusitivu da una cumpagnia chì i prudutti sò cunnisciuti per una affidabilità eccellente, ogni casu attirarà più attenzione. Cum'è avà, quandu parechji casi chì implicanu display di u telefuninu sò stati signalati Galaxy S20. In particulare, i so schermi di colpu fermanu di travaglià. Causa? Inconnu.

I primi reclami annantu à questu prublema cuminciaru à apparisce in maghju, è pare chì affettanu soprattuttu i mudelli S20 + è S20 Ultra. Sicondu l'utilizatori affettati, u prublema si manifesta in u fattu chì a visualizazione principia prima di allineà, dopu a linea diventa più intensa, è infine a pantalla diventa bianca o verde è si congela.

Comu unu s'aspittava, u prublema hè statu purtatu à l'attenzione di l'utilizatori affettati nantu à i fori ufficiali di Samsung. U moderatore li suggerì di inizià u dispusitivu in modu sicuru è pruvà un reset. Tuttavia, questu ùn pareva micca risolve u prublema. Parechji utilizatori nantu à i fori anu dettu chì l'unicu modu per risolve era di rimpiazzà a visualizazione. Sè u dispusitivu in quistione ùn hè più sottu guaranzia, pò esse una suluzione assai caru.

Questu ùn hè micca u primu casu chì implica prublemi cù i display di u smartphone Samsung. Un esempiu recente pò esse citatu Galaxy U S20 FE è i so guai di touchscreen. Tuttavia, quelli sò stati riparati da u giant tecnulugicu coreanu cù l'aghjurnamenti di u software, mentre chì l'ultimu casu pare esse un prublema di hardware. Samsung ùn hà micca ancu cummentatu nantu à a materia, ma hè prubabile chì farà cusì prestu.

U più lettu d'oghje

.