Chiudi annunziu

Speedtest hè l'applicazione più cumune utilizata per misurà a velocità di cunnessione Internet nantu à i dispositi Galaxy. Si pò mustrà utilizatori ping, jitter, indirizzu IP, locu, o nomi operatore di rete in più di scaricà è upload vitezza. L'applicazione ora populari offre a pussibilità di verificà a capacità di a cunnessione Internet per streaming video.

L'ultima versione di Speedtest (4.6.1) vi mostra quale risoluzione video pudete streaming nantu à u vostru smartphone o tableta Galaxy aspetta senza buffer. Una nova tabulazione chjamata Video trasmette parechji video in diverse risoluzioni è bitrate prima di dì à voi a più alta risoluzione video chì pudete aspittà - dinò senza buffering.

A nova funzione pò esse utile in viaghju quandu vulete vede un video in Netflix o YouTube, per esempiu. Mentre pudete avè una idea di quantu i video ghjucanu bè da a prova di velocità di cunnessione abituale, utilizendu a nova funzione vi darà una idea chjara.

A maiò parte di i servizii di streaming cum'è Netflix è YouTube o Disney+ o Prime Video avà offrenu cuntenutu in risoluzione 4K cù HDR. Cume e rete 5G diventanu più cumuni, u streaming di video 4K in viaghju deve esse più faciule. In ogni casu, in u casu di e rete 4G, ùn deve micca aspittà chì u streaming di sti video farà senza buffering.

Pudete scaricà l'ultima versione di l'applicazione quì.

U più lettu d'oghje

.